Nvidia'nın büyülü DLSS'si yeni bir Nintendo Switch ile geliyor olabilir



Bloomberg Bloomberg, Nvidia’nın ikinci nesil Derin Öğrenme Süper Örnekleme (DLSS 2.0) teknolojisinin, yakında çıkacak bir Nintendo Switch yükseltmesinde görselleri güçlendirmek için bilgisayar sınırlarından kurtulabileceğini bildirdi. Yeni bir Nvidia GPU'su ve tatlı bir OLED ekrana sahip yeni bir Switch sürümü, tatiller için zamanında ortaya çıkabilir.
Doğruysa, DLSS destekli bir Switch, Nvidia ile AMD arasındaki savaşta yeni bir cephe açacaktır. DLSS, doğru şekilde ayarlandığında kara büyü gibi çalışır. Modern GeForce grafik kartlarının oyunları dahili olarak daha düşük çözünürlüklerde oluşturmasına olanak tanır, ardından son görüntüyü istediğiniz daha yüksek çözünürlüğe yükseltmek için özel tensör çekirdek donanımı ve makine öğrenimi kullanır.
Nihai sonuç, yerel oluşturma ile neredeyse aynı görünebilir, ancak AI yükseltme hileleri olmadan elde edebileceğinizden çok daha yüksek performans. Bloomberg, DLSS sayesinde yeni Nintendo avuçiçi cihazının yuvaya yerleştirilip TV'ye takıldığında 4K çözünürlüğü hedefleyeceğini söylüyor. Bugünün Switch'teki yaklaşık 2015 Nvidia Tegra X1 işlemcisi, DLSS'yi dağıtmak için gereken tensör çekirdeklerinden yoksundur.
Yükseltilmiş Switch - güncel söylentilerin önerdiği gibi "Switch Pro" veya GamesBeat'in fantastik "Super Nintendo Switch" önerisi olabilir. Jeff Grubb — özelliğin kilidini açmak için yeni bir çip ile gelecek. Bloomberg, tensör çekirdekli daha hızlı bir GPU'ya ek olarak, CPU ve bellek kapasitesini de yükselteceğini bildirdi. Bu konsol söylentisinin PC oyunları için büyük sonuçları olabilir.
Gerçekçi ışın izleme efektleri buhar kazanıyor, ancak yüksek performansı her şeye çarptı, ancak özellikle 1080p çözünürlüğün ötesine geçtiğinizde oynanabilir saniyede 60 kare artı kare hızları sağlamak için örnekleme teknolojisini gerektiriyor. Nvidia, 2018'de son nesil GeForce kartlarıyla ışın izleme ve DLSS'yi tanıtarak, PC cephesinde ilk sırada yer aldı. Işın izleme, geçen yılın sonlarında AMD donanımında Radeon RX 6000 serisi, Xbox Series X ve PlayStation 5.
AMD, DLSS benzeri bir yükseltme özelliğinden yoksundur, bu nedenle Radeon grafik kartları, ışın izleme etkinken rakip GeForce seçeneklerinin çok gerisindedir. Bununla birlikte, şirket, Radeon RX 6800’ün Kasım lansmanından bu yana "FidelityFX Süper Çözünürlük" adlı benzer bir özelliği piyasaya sürüyor. AMD, yeni nesil Xbox ve PlayStation'a dahil edilmesinin, FSR'nin oyun geliştiricilerin hem konsollarda hem de PC'lerde kullanabileceği evrensel bir uygulama olarak ortaya çıkmasına izin vereceğini umuyor.
Ancak Nvidia boşta oturmuyor. 25'ten fazla oyun halihazırda DLSS'yi destekliyor ve oyun geliştirme için ultra popüler Unreal Engine, yakın zamanda bir eklenti olarak DLSS 2.0'ı ekledi.
Nintendo'nun yeni nesil Switch için Nvidia'nın DLSS'sine büyük ölçüde eğilen Nintendo, daha fazla benimsenmeyi hızlandırabilir ve bir maymun anahtarını atabilir AMD'nin "Konsolları bize büyük bir avantaj sağlıyor" anlatısı. Bununla birlikte, göze hitap eden üçlü A oyunları, PC ile birlikte Sony ve Microsoft'un konsollarını hedefleme eğilimindeyken, Switch'in gücü oyun bilgisayarlarına asla ulaşamayan birinci taraf Nintendo oyunlarında yatıyor, bu yüzden ne olacağını göreceğiz— ve bu söylenti, aylar geçtikçe başlayacak herhangi bir gerçeği içeriyorsa. Not: Makalelerimizdeki bağlantıları tıkladıktan sonra bir şey satın aldığınızda, küçük bir komisyon kazanabiliriz.
Daha fazla ayrıntı için bağlı kuruluş bağlantı politikamızı okuyun ..

hello world

Yorumlar