2021 Kia Sorento yeni teknoloji ile Cenevre Otomobil Fuarı'na girdi



Kia Kia Sorento'yu son zamanlarda biraz kendini bilinçli hissettiği için zorlukla suçlayabilirsin. Üç kuşak ve yaklaşık yirmi yıldır Koreli otomobil üreticisinin kralı olduktan sonra, son zamanlarda, 2020 Kuzey Amerika Hizmet Aracı'nı toplamaya yönelik keskin görünümlü bir SUV olan Telluride tarafından markanın en büyük ve en pahalı modeli olarak belirsiz bir şekilde göz ardı edildi. Yılın diğer ödülleri arasında. Peki, aniden ikinci bir üç sıralı SUV ne yapacak? Neden, spor salonuna git, biraz couture at ve elbette güzel bir Avrupa tatiline kendini tedavi et. Ve yeniden doğmuş 2021 Kia Sorento tam da bunu yapıyor. Yeni orta ölçekli crossover, bu Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılacak ve model yeni bir şasi ve yeni nesil teknoloji donanımı içeren cesur yeni bir görünüme sahip. 2021 Kia Sorrento, şirketin ünlü "kaplan burnu" sekme ızgarasında daha dar bir görünüm sunuyor. Bu, öncekinden daha yeni bir LED far setine sarılıyor ve ızgaranın kendisi daha ayrıntılı dokuya sahip. En azından bu ilk fotoğraflarda, yakışıklı bir yüz, dört yüzey lambasını entegre etmeyi başarırken, bir şekilde yapmacık görünmekten kaçınarak özenle yüzeyli tampon. 2021 Kia Sorento, Cenevre Otomobil Fuarı'nda görücüye çıktı Kia tasarımcıları Kia tasarımcıları, Kia'nın daha "kabine arka tasarım" dediği şeyi araştırmak için Sorento'nun A direğini mütevazı bir 1,2 inç kadar geriye doğru hareket ettirdiler. Ön ve arkada daha kısa çıkıntılarla güçlendirilen 2021 modelinin daha resmi oranlarının daha uzun görünmesini sağladığını söylese de, bu ilk fotoğraflardan söylemek zor. Benzer şekilde, ikinci sıra kapıların hemen arkasında sıra dışı çıkıntılı köpekbalığı yüzgeci döşemesinin ne kadar başarılı olduğunu söylemek zor. Bu SUV'nin yan pencere grafiğini kıran kesinlikle yeni bir dokunuş, ancak telaşlı görünüyor. Sorento'nun arka ucu, dikey yüzeyli benzersiz bir plaka paneli ve iyi entegre edilmiş egzoz borusu kaplamalarını gösteren bir tampon kapağı ile birlikte dikey olarak yönlendirilmiş iki parçalı bölünmüş bir taillamp'a sahiptir. Kia şu ana kadar 2021 Sorento'da ne tür güç aktarma organlarının bulunacağını detaylandırmıyor. Günümüzün West Point, Georgia yapımı üçüncü nesil model serisi, 185 beygir gücü ve 178 pound-feet tork için mütevazı, doğal emişli 2.4 litrelik dört silindirli bir motorla başlarken, üst düzey modeller çok daha güçlü 3.3 litrelik V6 290 hp ve 252 pound-feet. Mevcut pazar eğilimleri göz önüne alındığında, turboşarjın bir tür elektrifikasyon olmasa bile yeni modelin motor aralığına girebileceği düşünülmektedir. Kia, bu fotoğrafların neyi gösterdiğini açıklamasa da, iç mekan fotoğraflarında kapitone deri koltuklar ve ortam aydınlatması tarafından önerildiği gibi üst düzey bir model olduğu için güvenli bir bahis. Kabinin kendisi tamamen kumaş bir yineleme gibi görünüyor, Kia modelin muazzam 10.25 inç bilgi-eğlence ekranını tanıtıyor ve diğer özelliklerin yanı sıra 12.3 inçlik dijital gösterge kümesini (bunların isteğe bağlı olup olmadığı net değil) kullanıyor. Kia Yeni iç mekan kesinlikle lüks görünüyor ve özellikle hava tahliye tedavisini seviyorum - özellikle merkez kayıtlarının birbirine köprülenmesi ve özel HVAC kontrollerini rezerve etmesi. Sadece ben olabilirim, ancak saten krom kaplama sayesinde, orta menfezler neredeyse minyatür bir Star Wars uzay aracının ön panele gömülmüş gibi görünüyor. Ayrıca, bu modelin ağabeyi Telluride daha geleneksel bir vites koluna sahip olduğu için (özellikle deri altı ikiz Hyundai Palisade olmasa da) yeni bir döner vites seçici de açıkça görülüyor. Diğer Sorento özellikleri arasında küçük bir sürüş modu seçici tekerlek gibi görünen ve Kia'nın yaratıcı bir şekilde "kabartmalı ahşap görünümlü yüzeyler" olarak adlandırdığı özellikler yer alır. 3 Mart'tan itibaren 2020 Cenevre Otomobil Fuarı'ndan daha fazla ayrıntıya ve tam izlenime sahip olacağız, ancak ilk bakışta, bu 2021 Kia Sorento markanın sıcak satış Telluride'una layık bir takip gibi görünüyor. 2020 Ford Explorer ST incelemesi: Hızlı odaklı orta büyüklükte bir SUV 2019 Honda Passport incelemesi: Gerçekten ihtiyacınız olan tüm SUV 2019 Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye incelemesi: 797 beygir gücü lastik avcısı

Yorumlar