San Francisco merkezli teknoloji start-up b8ta, mağaza içi perakende deneyimini teknoloji ile yeniden tanımlıyor ve markaları perakendecilerle daha yakın hale getiriyor. Hizmet olarak perakende (RaaS) olarak adlandırılan iş modeli, markaların bilgisayar vizyonu ve makine öğrenimi kullanarak mağazada toplanan verileri kullanarak çevrimdışı deneyimi pazarlamasına, yönetmesine ve ölçmesine olanak tanır. Mağazadaki ürünlerin hiçbiri ambalaj kapsamında değildir ve müşterilerin eğitimli personel yardımıyla her şeyi denemelerine izin verir. Techladar Middle East, B8ta'nın CEO'su ve kurucu ortağı Vibhu Norby'nin Chalhoub Group ile ortak girişimi olan The Dubai Mall'da ABD dışındaki ilk çıkışını açtıktan sonra B8ta'nın odak noktası müşteri deneyimi ve eğitim değil zor Satış. “Markalar mağazalarımızda yer ödüyor ve satınalma siparişlerinin% 100'ünü markalara veriyoruz ve bizden bir ürün alırsanız kredi kartı ücretlerini ödediğimiz için bir kayıp yaparız. Tüketiciler, baktıkları yerden ürün satın almazlar. Çevrimiçi oluyorlar ve satın almak için birden fazla kanal var. B8ta, müşterilerle bağlantı kurmak için yeni bir arayüz ”dedi. 2015 yılında kurulan b8ta, ABD'de yaklaşık 30 markalı amiral mağaza işletiyor ve şirketin bu yıl BAE'de iki mağaza daha açmayı planlıyor. Sennheiser Middle East'in bölge satış müdürü Heston Saldanha, b8ta ile işbirliğinin en büyük avantajlarından birinin, tüketicilere mesajı iletebilecek ve yenilikçi ürünleri deneyebilecek personel yetiştirmiş olmaları olduğunu söyledi. Diğer bir yönü, bir markanın müşterinin ürünle ne kadar zaman geçirdiği ve tüketicinin deneyim yolculuğu gibi elde edebileceği verilerin markaya müşterilerini anlama konusunda bütünsel bir bakış açısı kazandığını söyledi. Norby, Dubai mağazasının tüm Ortadoğu'daki en “teknolojik açıdan en gelişmiş” olduğunu ve yazılımın bize özgü olduğunu söyledi. Modern girişimcilerin müşterilerini anlamak ve hareket halindeki müşterilerle bir ilişki kurmak istediğini söyledi. “[Girişimciler] markaları, fiyatları, pazarlama ve mesajlaşma üzerinde kontrol sahibi olmak istiyorlar. Geleneksel perakendeciler, özellikle kategorilerimizde, genellikle kararlar alırlar ve ilişki, marka ve müşteri arasında değil, müşteri ve perakendeci ile olur ”dedi. “Lüks bir ürün satın almak isteyen müşteriler, ürünü görmek ve dokunmak isterler, ürün hakkında birisiyle konuşmak ister. E-ticaretin bunu değiştirdiğini sanmıyorum ”dedi. Dahası, dokunmanın perakende sektöründe önemli bir faktör olduğunu ve asla ortadan kalkmayacağını söyledi. “Biz bu şekilde doğuyoruz. E-ticaretteki büyümenin ortasında fiziksel mağazalar 1000 yıl sonra bile kalacak. Perakendenin yeniden doğuşunu bir topluluk, katılım ve deneyim yeri olarak görüyorum. Üç ya da dört yıl önce dibe vurduk, ancak mevcut fiziksel mağazalar, iş modellerini güncellemez ve müşterilerle daha fazla etkileşime girip doğru deneyimi sunmazlarsa vurulabilirler ”dedi. Euromonitor International'da bir araştırma analisti olan Mehr Shafiei, RaaS'ın elektronik veya ev aletleri konusunda özellikle alakalı olduğunu ve dokunma ve hissetmenin yüksek değerli alımlar yapmanın önemli bir bileşeni olduğunu söyledi. “BAE'deki tüketicilerin büyük çoğunluğu bizzat elektronik ve beyaz eşya gibi büyük bilet alımlarını tercih ediyor; bu nedenle, mağaza içi deneyim hala sanal olanın yerini alıyor. Mağazalar, mağaza içi dijital tabela ve pazarlama araçlarına sahip, modaya uygun, eğlenceli fütürizmle ilgili heyecandan yararlanmaya çalışıyor ”dedi. "Bu eğilimin ne kadar hızlı büyüyeceği hala görülüyor, çünkü bazı perakendeciler tüketicilerin ürünlere göz atmak için mağazaya gidip sonra eve gidip Amazon'da daha ucuza aynı ürünü bulmaya çalıştıklarını keşfettiler" dedi. Ancak kesinlikle, mağazaların tüketicilere çevrimiçi perakendecilerle rekabet edebilecekleri en iyi deneyimi ve en unutulmaz deneyimi sunarak kendilerini yeniden keşfetmeye devam edeceğini söyledi. “Bunu teknolojiden yararlanarak yapabilirler ve özellikle Dubai'deki perakendeciler bu konuda küresel liderlerden biridir. Bu, çekiş kazanacak, ancak büyümesi, mağazayı yenilemek için büyük miktarda yatırım yapacaklarından yatırım getirisinin ne kadar olduğuna bağlı olacaktır. “Tahminimce bu strateji, marka sadakati oluşturmaya ve bazı markaların duygusal değerini artırmaya yardımcı olacak, ancak yüksek kategorili eşya elektroniği için diğer kategorilerden daha iyi çalışacağını düşünüyorum” dedi.
San Francisco merkezli teknoloji start-up b8ta, mağaza içi perakende deneyimini teknoloji ile yeniden tanımlıyor ve markaları perakendecilerle daha yakın hale getiriyor. Hizmet olarak perakende (RaaS) olarak adlandırılan iş modeli, markaların bilgisayar vizyonu ve makine öğrenimi kullanarak mağazada toplanan verileri kullanarak çevrimdışı deneyimi pazarlamasına, yönetmesine ve ölçmesine olanak tanır. Mağazadaki ürünlerin hiçbiri ambalaj kapsamında değildir ve müşterilerin eğitimli personel yardımıyla her şeyi denemelerine izin verir. Techladar Middle East, B8ta'nın CEO'su ve kurucu ortağı Vibhu Norby'nin Chalhoub Group ile ortak girişimi olan The Dubai Mall'da ABD dışındaki ilk çıkışını açtıktan sonra B8ta'nın odak noktası müşteri deneyimi ve eğitim değil zor Satış. “Markalar mağazalarımızda yer ödüyor ve satınalma siparişlerinin% 100'ünü markalara veriyoruz ve bizden bir ürün alırsanız kredi kartı ücretlerini ödediğimiz için bir kayıp yaparız. Tüketiciler, baktıkları yerden ürün satın almazlar. Çevrimiçi oluyorlar ve satın almak için birden fazla kanal var. B8ta, müşterilerle bağlantı kurmak için yeni bir arayüz ”dedi. 2015 yılında kurulan b8ta, ABD'de yaklaşık 30 markalı amiral mağaza işletiyor ve şirketin bu yıl BAE'de iki mağaza daha açmayı planlıyor. Sennheiser Middle East'in bölge satış müdürü Heston Saldanha, b8ta ile işbirliğinin en büyük avantajlarından birinin, tüketicilere mesajı iletebilecek ve yenilikçi ürünleri deneyebilecek personel yetiştirmiş olmaları olduğunu söyledi. Diğer bir yönü, bir markanın müşterinin ürünle ne kadar zaman geçirdiği ve tüketicinin deneyim yolculuğu gibi elde edebileceği verilerin markaya müşterilerini anlama konusunda bütünsel bir bakış açısı kazandığını söyledi. Norby, Dubai mağazasının tüm Ortadoğu'daki en “teknolojik açıdan en gelişmiş” olduğunu ve yazılımın bize özgü olduğunu söyledi. Modern girişimcilerin müşterilerini anlamak ve hareket halindeki müşterilerle bir ilişki kurmak istediğini söyledi. “[Girişimciler] markaları, fiyatları, pazarlama ve mesajlaşma üzerinde kontrol sahibi olmak istiyorlar. Geleneksel perakendeciler, özellikle kategorilerimizde, genellikle kararlar alırlar ve ilişki, marka ve müşteri arasında değil, müşteri ve perakendeci ile olur ”dedi. “Lüks bir ürün satın almak isteyen müşteriler, ürünü görmek ve dokunmak isterler, ürün hakkında birisiyle konuşmak ister. E-ticaretin bunu değiştirdiğini sanmıyorum ”dedi. Dahası, dokunmanın perakende sektöründe önemli bir faktör olduğunu ve asla ortadan kalkmayacağını söyledi. “Biz bu şekilde doğuyoruz. E-ticaretteki büyümenin ortasında fiziksel mağazalar 1000 yıl sonra bile kalacak. Perakendenin yeniden doğuşunu bir topluluk, katılım ve deneyim yeri olarak görüyorum. Üç ya da dört yıl önce dibe vurduk, ancak mevcut fiziksel mağazalar, iş modellerini güncellemez ve müşterilerle daha fazla etkileşime girip doğru deneyimi sunmazlarsa vurulabilirler ”dedi. Euromonitor International'da bir araştırma analisti olan Mehr Shafiei, RaaS'ın elektronik veya ev aletleri konusunda özellikle alakalı olduğunu ve dokunma ve hissetmenin yüksek değerli alımlar yapmanın önemli bir bileşeni olduğunu söyledi. “BAE'deki tüketicilerin büyük çoğunluğu bizzat elektronik ve beyaz eşya gibi büyük bilet alımlarını tercih ediyor; bu nedenle, mağaza içi deneyim hala sanal olanın yerini alıyor. Mağazalar, mağaza içi dijital tabela ve pazarlama araçlarına sahip, modaya uygun, eğlenceli fütürizmle ilgili heyecandan yararlanmaya çalışıyor ”dedi. "Bu eğilimin ne kadar hızlı büyüyeceği hala görülüyor, çünkü bazı perakendeciler tüketicilerin ürünlere göz atmak için mağazaya gidip sonra eve gidip Amazon'da daha ucuza aynı ürünü bulmaya çalıştıklarını keşfettiler" dedi. Ancak kesinlikle, mağazaların tüketicilere çevrimiçi perakendecilerle rekabet edebilecekleri en iyi deneyimi ve en unutulmaz deneyimi sunarak kendilerini yeniden keşfetmeye devam edeceğini söyledi. “Bunu teknolojiden yararlanarak yapabilirler ve özellikle Dubai'deki perakendeciler bu konuda küresel liderlerden biridir. Bu, çekiş kazanacak, ancak büyümesi, mağazayı yenilemek için büyük miktarda yatırım yapacaklarından yatırım getirisinin ne kadar olduğuna bağlı olacaktır. “Tahminimce bu strateji, marka sadakati oluşturmaya ve bazı markaların duygusal değerini artırmaya yardımcı olacak, ancak yüksek kategorili eşya elektroniği için diğer kategorilerden daha iyi çalışacağını düşünüyorum” dedi.
Yorumlar
Yorum Gönder