Güney Kaliforniya Ulaşım Müzesi, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük özel ulaşım müzelerinden biridir. Eserlerimiz arasında bir dizi Acme trafik lambasına sahip olma ayrıcalığına sahibiz. Bu tür trafik sinyali, 1920'lerde ve 1930'larda Los Angeles bölgesinde konuşlandırıldı. Bu, her şehrin farklı trafik sinyalleriyle deney yaptığı zamandı. Daha sonra Otomobil Kulübü herkesi bugün kullandıkları üç ışıklı sinyali almaya ikna etti. Kısa süre boyunca kullanımda olan ACME trafik ışığı Hollywood karikatürcüsünün favorisi oldu, bu yüzden onları filmlerin her tarafında görüyorsunuz. Kol ve ışıkları olanı. Silahlar gün boyunca kullanıldı, çünkü ışıklar elektrik kullandı ve elektrik paraya mal oldu. Sonra geceleri ışıklar kullanıldı, çünkü mantıklı olarak kolu göremiyordunuz. Müze, orijinal ACME sinyal kontrol cihazlarından birine sahip - ancak ölümcül bir tasarım kusuruna sahip, trafik sinyali yayınladığını düşünüyor. Bu, motorları giyerek gece gündüz çalıştıracağı anlamına gelir. Böylece müze, eski denetleyiciyi, Ahududu Pi ve 16 kanallı röle modülünden oluşan yenisiyle değiştirmeye karar verdi. Röle modülü seçilmişti, çünkü geçmişte müzenin sinyal bahçesinde güvenilir hizmet veriyordu. Ayrıca, programlanması son derece kolaydır çünkü. Ahududu Pi ve röle kartı biraz sert bir ortamda çalışmalıdır. Müze, Perris, CA'ya taşındı, çünkü sıcak kuru iklim eserler için iyidir. Ancak, iklim elektronik parçalar için iyi değildir. Bileşenlerin çoğu yarı çölde siyah boyalı, havalandırmasız, dökme demir bir kutuya oturur. İçeri ne kadar ısındığından emin değiliz, ancak kutuya koyduğumuz 3d baskılı menteşeler eridi. Neyse ki, diğer tüm parçalar hala düzgün çalışıyor. Şimdi, bir sinyali kontrol etmenin neden bu kadar çok röle gerektirdiğini merak ediyor olabilirsiniz. ACME trafik ışığı basit bir sinyal değildir. Silahlar, ışıklar ve bir zil var. Yani, röleler şunlar içindir: Her şey iki katına çıkarılmalı çünkü iki sinyal başımız var. Kol motoru iki kabloyu kısa devre yaparak ve üçte birine güç vererek çalıştığından bazı ilave rölelere ihtiyaç duyuldu. Yönünü değiştirmek için, hangi kabloların kısa devre yaptığını ve hangisinin güç alacağını değiştirin. Bu, 16 kanallı kart üzerindeki iki röle ile mümkün olabilirdi, ancak bu yapılandırmada, bir yazılım arızasının motora zarar vermesi mümkün olacaktı. Bunun olmayacağından emin olmak için donanım kilidi sağlayan bir DPDT rölesi kullandık. Ayrıca, motor, mıknatıs ve zil gövdelerinin tümü büyük A / C bobinleri kullanır. Bunlar kapatıldığında çok büyük bir elektrik darbesi oluştururlar. Bu Ahududu Pi için kötü şeyler yapar. (Yeterince eğlenceli olan kartın sorunu yok.) Bu sorunu aşmak için üç tane sıfır geçişli katı hal rölesi eklendi. Gerilim olmadığında bobinleri kapatarak nabız probleminden kaçınırsınız. Demiryolu ekipmanı uzun süre dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Kullandığım son demiryolu rölesinde 1910'da bir inceleme etiketi vardı (bu, kullanım dışı iken yapıldığı zaman değil). Yeni parçaların uzun süre dayanıp dayanmayacağını bilmiyorum, ancak şu ana kadar yeni parçalar zorlu bir ortamda çok güvenilir. Aşağıdaki demo videosunu izleyin: Projenin yazarı: Eduardo Martinez JLCPCB: 2 $ (2 katmanlı, 100 * 100mm) için 10 PCB prototip Çin'in En Büyük PCB Prototip Üreticisi, 290.000+ Müşteri ve Günde 8,000+ Online Sipariş PCB Fiyatlandırması: https://jlcpcb.com/quote
Güney Kaliforniya Ulaşım Müzesi, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en büyük özel ulaşım müzelerinden biridir. Eserlerimiz arasında bir dizi Acme trafik lambasına sahip olma ayrıcalığına sahibiz. Bu tür trafik sinyali, 1920'lerde ve 1930'larda Los Angeles bölgesinde konuşlandırıldı. Bu, her şehrin farklı trafik sinyalleriyle deney yaptığı zamandı. Daha sonra Otomobil Kulübü herkesi bugün kullandıkları üç ışıklı sinyali almaya ikna etti. Kısa süre boyunca kullanımda olan ACME trafik ışığı Hollywood karikatürcüsünün favorisi oldu, bu yüzden onları filmlerin her tarafında görüyorsunuz. Kol ve ışıkları olanı. Silahlar gün boyunca kullanıldı, çünkü ışıklar elektrik kullandı ve elektrik paraya mal oldu. Sonra geceleri ışıklar kullanıldı, çünkü mantıklı olarak kolu göremiyordunuz. Müze, orijinal ACME sinyal kontrol cihazlarından birine sahip - ancak ölümcül bir tasarım kusuruna sahip, trafik sinyali yayınladığını düşünüyor. Bu, motorları giyerek gece gündüz çalıştıracağı anlamına gelir. Böylece müze, eski denetleyiciyi, Ahududu Pi ve 16 kanallı röle modülünden oluşan yenisiyle değiştirmeye karar verdi. Röle modülü seçilmişti, çünkü geçmişte müzenin sinyal bahçesinde güvenilir hizmet veriyordu. Ayrıca, programlanması son derece kolaydır çünkü. Ahududu Pi ve röle kartı biraz sert bir ortamda çalışmalıdır. Müze, Perris, CA'ya taşındı, çünkü sıcak kuru iklim eserler için iyidir. Ancak, iklim elektronik parçalar için iyi değildir. Bileşenlerin çoğu yarı çölde siyah boyalı, havalandırmasız, dökme demir bir kutuya oturur. İçeri ne kadar ısındığından emin değiliz, ancak kutuya koyduğumuz 3d baskılı menteşeler eridi. Neyse ki, diğer tüm parçalar hala düzgün çalışıyor. Şimdi, bir sinyali kontrol etmenin neden bu kadar çok röle gerektirdiğini merak ediyor olabilirsiniz. ACME trafik ışığı basit bir sinyal değildir. Silahlar, ışıklar ve bir zil var. Yani, röleler şunlar içindir: Her şey iki katına çıkarılmalı çünkü iki sinyal başımız var. Kol motoru iki kabloyu kısa devre yaparak ve üçte birine güç vererek çalıştığından bazı ilave rölelere ihtiyaç duyuldu. Yönünü değiştirmek için, hangi kabloların kısa devre yaptığını ve hangisinin güç alacağını değiştirin. Bu, 16 kanallı kart üzerindeki iki röle ile mümkün olabilirdi, ancak bu yapılandırmada, bir yazılım arızasının motora zarar vermesi mümkün olacaktı. Bunun olmayacağından emin olmak için donanım kilidi sağlayan bir DPDT rölesi kullandık. Ayrıca, motor, mıknatıs ve zil gövdelerinin tümü büyük A / C bobinleri kullanır. Bunlar kapatıldığında çok büyük bir elektrik darbesi oluştururlar. Bu Ahududu Pi için kötü şeyler yapar. (Yeterince eğlenceli olan kartın sorunu yok.) Bu sorunu aşmak için üç tane sıfır geçişli katı hal rölesi eklendi. Gerilim olmadığında bobinleri kapatarak nabız probleminden kaçınırsınız. Demiryolu ekipmanı uzun süre dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Kullandığım son demiryolu rölesinde 1910'da bir inceleme etiketi vardı (bu, kullanım dışı iken yapıldığı zaman değil). Yeni parçaların uzun süre dayanıp dayanmayacağını bilmiyorum, ancak şu ana kadar yeni parçalar zorlu bir ortamda çok güvenilir. Aşağıdaki demo videosunu izleyin: Projenin yazarı: Eduardo Martinez JLCPCB: 2 $ (2 katmanlı, 100 * 100mm) için 10 PCB prototip Çin'in En Büyük PCB Prototip Üreticisi, 290.000+ Müşteri ve Günde 8,000+ Online Sipariş PCB Fiyatlandırması: https://jlcpcb.com/quote
Yorumlar
Yorum Gönder