Yayınlandı: 20 Aralık 2019 5:33 PM IST Apple’ın 2019’nun 3. çeyreğindeki geliri, genel telefon gelirinin yüzde 32'sini içeriyor. Marka ayrıca, küresel telefon pazarında egemen olan, sanayi kârının yüzde 66'sını aldı. Öte yandan, genel küresel telefon karı, Counterpoint Research’ten alınan bir rapora göre, bir önceki yıla göre yüzde 11’lik (yıllık bazda) yüzde 12 düşüş gösterdi. İlgili Öyküler Hindistan'da Rs 999 için şu anda mevcut olan Apple Arcade oyun hizmeti yıllık planı Hindistan'da Apple TV +, Apple Arcade fiyatları: Bilmeniz gerekenler Apple iPhone 11 açılış etkinliği 10 Eylül'de onaylandı; şirket resmi davetiyeler gönderdi Orta seviye ürünlere artan giriş karışımı düşüşe neden oldu. Temel akıllı telefon orijinal ekipman üreticileri (OEM) için gelirlerdeki düşüşe yardımcı oldu. Raporda, ilk on marka arasında sadece Samsung ve Huawei gelirlerini yıllık bazda artırmayı başardıklarını söyledi. “ABD, AB ve Japonya gibi büyük pazarlardaki sadık premium kullanıcı tabanı, Apple'ın hala rakiplerinin istediği kadar kârlı bir seviyede çalışabilmesinin sebeplerinden biri” dedi. . Apple’ın genel ekosistemi güçlü. Önümüzdeki yıllarda istikrarlı bir şekilde gelir akışını garanti edebilir. Yani, güçlü bir servis stratejisiyle. Chauhan, “Gelecekte, Apple'ın tatil sezonu için karının, yeni iPhone'ların iyi çekiş kazanmasıyla artacağına inanıyoruz” dedi. Son donanım özellikleri, yükseltme için çekici bir neden sunamamıştır. Bu nedenle, birinci sınıf akıllı telefonlar için değiştirme döngüsü uzadı. Samsung, genel ahize endüstrisi kârının yüzde 17'sini aldı. Galaxy Note 10 Serisinin pozitif başlangıcı, büyümenin temel nedeniydi. Galaxy A serisi akıllı telefonların artan çeşitliliği ile geliştirilmiştir. Raporda, “Çinli akıllı telefon markaları düşük kar marjlarıyla çalışıyor, ancak Çin dışına genişlemelerine ve aynı zamanda yüksek katmanlı fiyat gruplarına girmelerine rağmen önceki yıllara göre daha iyi” dedi. Ayrıca okumak 2020'de 5G destekli Apple iPhone, fiyattaki marjinal artışı görecek: Ming-Chi Kuo Bazı Çinli markalar şimdi, finansal hizmetleri başlatarak kullanıcı tabanlarından para kazanmaya çalışıyor. Bunlara Xiaomi ve Realme de dahildir. Oppo gibi markalar da IoT ürünlerine yatırım yapıyor “Ancak, Çinli üreticilerin kullandıkları genel boşluğu sınırlayan bazı SKU'larda daha düşük tüketici tutma süreleri ve Apple'ın düşük fiyatlarının bir kombinasyonu nedeniyle akıllı telefonların ortalama satış fiyatlarını (ASP) marjlarını artırmak zorluyor. ASP'lerini arttırmak için, ”dedi Chauhan. Önümüzdeki çeyrekte, 5G'nin benimsenmesi bazı iyileştirmeler sağlayacak. Örneğin, Huawei, Oppo, Vivo ve Xiaomi, Çin’de zorlayıcı 5G’den gelecek. Raporda, ASP'yi artırmak için bu fırsatı kullanacakları da belirtildi. (IANS girişleri ile yazılmış) Öykü Zaman Çizelgesi Aralık 2019 Hindistan'da Rs 999 için şu anda mevcut olan Apple Arcade oyun hizmeti yıllık planı ... Eylül 2019 Hindistan'da Apple TV +, Apple Arcade fiyatları: Bilmeniz gerekenler ... Ağustos 2019 Apple iPhone 11 açılış etkinliği 10 Eylül'de onaylandı; şirket ofisi gönderiyor ... Yayın Tarihi: 20 Aralık 2019 5:33 PM IST Bugün Trend Haber Nokia 3310 19 yaşına basar ve Twitter 'Happy Birthday' tweetsiyle nostaljik bir hal alır Haber Vivo V17 Pro, 32MP çift selfieli açılır kamerayla geliyor; Hindistan bu ay başlıyor Haber Reliance JioFiber 5 Eylül'de açılıyor: Bilmeniz gereken her şey Haber Motorola One Action şimdi Hindistan'da açık satışla yapılabiliyor
test
Yorumlar
Yorum Gönder